• Skrotoplastika

Pre koho je operacia skrotoplastiky vhodna?

Operacia je vhodna u muzov, ktory maju kozu na skrote povolenu, ochabnutu a pocituju tento stav ako esteticky neuspokovy. Moze ist o ochabnutie koze dosledkom veku, ale aj po roznych zakrokoch (po hernioplastike, plastike hydrokely..). Nie je to operacia primarne indikovana na zvacsenie penisu, ale pomocou tejto operacnej metody nou vieme sekundarne tento efekt docielit.

Ake su moznosti skrotoplastiky, co mozem od nej ocakavat?

Tato operacia je velmi specificka a moze ju vykonavat len skuseny chirurg-urolog. O tom, aku moznost lekar zvoli, je prisne individualne. Ocakavat vsak pacient moze vyrazne lepsi esteticky vzhlad tejto intimnej oblasti a u vasciny aj sekundarne opticke predlzenie penisu.

Aky bude priebeh operacie?

Ako pred kazdou inou operaciou je nutna predoeracna konzultacia s urologom, kde okrem posudenia zdravotneho stavu je aj psychologicky rozhovor, ktoreho cielom je posudenie realnosti ocakavani pacienta od samotneho chirurgickeho zakroku. Zakrok prebieha v lokalnej anesteze, po operacii pacient odchadza domov.

Aky je priebeh rekonvalescencie?

Pooperacna kontrola je zvycajne na 7 pooperacny den, kedy dochadza aj k vyberu stehov. V bezprostrednom pooperacnom obdobi je doporucena sexualna abstinencia. Celkova rekonvalescencia zvycajne nepresiahne 10-14 dni.

Ake su mozne rizika?

Operacne a pooperacne rizika su podobne ako u inych zakrokoch v lokalnej anesteze a vztahuju sa najma na samotnu operacnu ranu. Moze sa ojedinele vyskytnut hematom, infekcia, pretrvavajuci edem danej oblasti. Urcite sa ale pacient nemusi obavat komplikacii suvisiacich s erektilnou a reprodukcnou funkciou.

Pre koho operacia nie je vhodna?

Operacia nie je vhodna u pacientov so zavaznymi celkovymi ochoreniami, u krvacavych stavoch, pri pruchach erektilnej funkcie a inych. Prave preto je velmi dolezita vstupna konzultacia urologom, ktory rozhodne, ci je pacient na dany zakrok vhodny a indikovany.

Máte záujem o Skrotoplastika?
Napíšte nám!

Záujem o výkon - gynekologia

• Osobné údaje z tohto formulára bude spracúvať prevádzkovateľ: INTERKLINIK GYN s.r.o., so sídlom Einsteinova 7, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47 777 125, a to na účel poskytnutia informácií o službách a produktoch kliník v sieti InterKlinik. Predmetné osobné údaje bude prevádzkovateľ spracúvať na základe oprávneného záujmu a na predmetný účel môžu byť podľa potreby poskytnuté aj niektorým klinikám v sieti InterKlinik. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete na tomto linku.