• Gynekomastia - Odstránenie zväčšených prsných žliaz u mužov

MUDr. Norbert Rácz Plastický chirurg

Zákrok s doživotným efektom

O výkone:

Redukuje zväčšené, žensky – vyzerajúce prsníky u mužov použitím liposukcie a /alebo chirurgickým odstránením nadbytku žľazového tkaniva.

Dĺžka:

Približne od 1 – 1,5 do 3 hodín.

Anestéza:

Zákrok sa vykonáva v celkovej anestéze, alebo v intravenóznej sedácii doplnenej lokálnou anestézou.

Hospitalizácia / ambulantne:

Pri celkovej anestéze pacient na druhý deň odchádza domov.

Možné vedľajšie účinky:

Dočasné hematómy, opuch, necitlivosť, bolestivosť, môžu sa objaviť aj pocity pálenia.

Riziká:

Infekcia, nahromadenie tekutiny, poranenie kože, priehlbiny alebo laxicita kože, asymetria, zmeny pigmentácie, nadmerné jazvenie, strata citlivosti bradavky, nepravidelnosti kontúr a v niektorých prípadoch potreba druhotnej operácie na odstránenie nadbytočného tkaniva.

Rekonvalescencia:

Pacient sa môže vrátiť do práce po 7 dňoch. Elastické prádlo nosí pacient 6 týždňov. Namáhavejšia aktivita je možná po 2-3 týždňoch.

Výsledky:

Trvalé, hoci prírastok na váhe môže zapríčiniť, že oblasť prsníkov sa opäť stane väčšou.

Pred a po

• PRED

• PO ZÁKROKU

Máte záujem o Gynekomastia?
Napíšte nám!

Záujem o výkon - interklinik

• Osobné údaje z tohto formulára bude spracúvať prevádzkovateľ: INTERKLINIK CHIR s. r. o., so sídlom Einsteinova 7, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 44 551 002, a to na účel poskytnutia informácií o službách a produktoch kliník v sieti InterKlinik. Predmetné osobné údaje bude prevádzkovateľ spracúvať na základe oprávneného záujmu a na predmetný účel môžu byť podľa potreby poskytnuté aj niektorým klinikám v sieti InterKlinik. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete na tomto linku.