Prvotriedna starostlivosť od prvej návštevy až po tú poslednú

Profesionálny tím

Ku každému pacientovi pristupujeme individuálne, so zohľadnením na jeho požiadavky a stav ochorenia, s ktorým za nami prichádza.

Diódový laser

Našim cieľom je nie len 100% zdravotný výsledok ale aj estetický výsledok, ktorý prinavraciam do života žien zdravé sebavedomie.

Expresné riešenia okamžitý efekt

Ku každému pacientovi pristupujeme individuálne, aby bol konečný výsledok kombináciou jeho predstáv a dporúčaní odborného lekára.

Kŕčové žily

Zákrok odstránenia kŕčových žíl, ktorý patrí do zákrokov jednodňovej chirurgie, je určený dospelej populácii pacientov s varikóznym ochorením povrchového žilového systému a s príznakmi insuficiencie veľkej a malej skrytej žily a ich vetiev.

Sklerotizácia

Aplikáciou alkoholového derivátu priamo do kŕčovej žily a následne chemickým procesom dôjde k zlepeniu cievnych stien a odbúraniu stagnujúcej časti krvi a varixu vlastným metabolizmom…výsledkom je krásna, čístá pokožka nôh.